Crtanje programiranjem

Obrazovni sadržaji za  2. razred srednje strukovne škole iz predmeta Algoritmi i programiranje u zanimanju tehničar za računalstvo. 

Ishodi:

  •  vizualizira i grafički prikazuje neki problem iz svoje okoline
  • rješava problem primjenjujući složene tipove podataka definirane zadanim programskim jezikom 
  • definira problem iz stvarnoga života i stvara programsko rješenje prolazeći sve faze programiranja,
  • predstavlja programsko rješenje ostalima i vrednuje ga.

Zadatak:

Koristeći grafiku u programskom jeziku C++ učenici trebaju vizualno prikazati jedan objekt iz okoline te dodati najmanje jedan animirani objekt ili ispis odgovarajuće poruke. Objekt može biti neko poznato obilježje rodnog grada ili neki poznati svjetski spomenik ili građevina. Druga opcija je izrada i animiranje elemenata jednostavnije igrice. Učenik ima potpunu slobodu u odabiru teme i složenosti te broju elemenata pozadine kao i animiranih elemenata.

Elementi koji se boduju:

  • Pozadina i složenost objekata prema broju detalja
  • Složenost programskog koda (korištenje naredbi slijedno nosi najnižu bodovnu razinu)
  • Animacija objekata po broju animiranih objekata
  • Ispis odgovarajuće poruke
  • Pokretanje i upravljanje objektima (boduje se samo kod igara)

Radovi učenika:

Toni Krajnović, 2.TR2, Vodotoranj Vukovar

Patrik Kupanovac, 2.TR2, Titanic

Matej Harmunt, 2.TR2, Katapult

Iva Ktagujević, 2.TR2, Snježni put kući

Patrik Lukadinović, 2.TR2, Most

David Mandl, 2.TR2, Dvorac u Valpovu

Prilozi

About the Author: Anica Leventić